مدح و مناجات با حضرت عبدالعظیم حسنی علیهالسلام
حـسـنی هـسـتی و کـرم داری خوشبحـالت که تو حرم داری چه قدر عـزت و حـشـم داری نــکــنـد از درت بــرم داری! میروم بیتـو رو به حـیرانی مــلـجــأ مــردمــان تـهــرانـی نـامـت عـبـدالـعـظـیـم آقا جان لــقـبـت هـم کــریــم آقــا جـان هـمــگـی از قــدیـم آقــا جــان بـا تـو هـمـسـایـهایـم آقـا جـان ســایـهات مـسـتـدام هـمـسـایـه شخـص عـالی مـقـام هـمـسایه شب جـمـعـه در ازدحـام حرم شـدهام خـم بـه احـتـرام حــرم زنـدگـیام شـده بـه نـام حــرم پـرچـم سـبـز روی بـام حــرم آبـروی تـمـام "ایــران" اسـت نفس تازهای به هر جان است |